120 de echipe de creaţie din 54 de agenţii din Europa şi 325 de lucrări s-au înscris anul acesta la AdPrint, festivalul de publicitate care premiază printul. Publicitarii români şi amatorii de reclame, sunt aşteptaţi anul acesta la Poiana Braşov, unde se va desfăşura între 12 şi 15 februarie, ediţia cu numărul zece a festivalului.
“Acum zece ani apărea în România AdPrint, singurul eveniment dedicat industriei de publicitate autohtone. Dupa câteva ediţii locale şi regionale, AdPrint şi-a extins aria de acoperire, devenind unul dintre festivalurile importante din Europa de astăzi.” ne-a povestit Elena Bululete, PR Manager la Millenium Communications agenţia care gestionează festivalul AdPrint. Timp de zece ani, festivalul de la Braşov “a rămas dedicat printului, însă s-a adaptat vremurilor şi a crescut o dată cu piaţa şi cu publicul său. Astfel, începând cu ediţia numărul zece, AdPrint face loc inovaţiei şi introduce secţiuni speciale, pentru a premia creativitatea în toate formele pe care le poate avea în print. Toate lucrările care exploatează în mod neconvenţional spaţiile de presă şi outdoor îşi găsesc, de anul acesta, loc în structura competiţiei.
“O constantă importantă a festivalului, consideră Elena Bululete, “este ambiţia de a avea în juriu şi în rândul vorbitorilor nume mari din publicitatea internaţională. Mark Hunter, Richard Dennison, Matthias Spaetgens, Jan Leube, Dimitri Guerassimov, Eric Jannon, Paulo Martins, Carlos Furnari, Fabrizio Russo, Luca Ralli, Julian Zuazo, Antonio Botella, Sue Anderson, Patrick Collister şi Mauricio Alarcon sunt cei ce se alătură anul acesta unei liste impresionante de oameni care au devenit, în timp, prieteni ai festivalului.” Tradiţional, festivalul de la Braşov s-a desfăşurat la început de februarie, “unul dintre cele mai aşteptate momente de networking pentru oamenii de comunicare. În ultim