Mihai Chirica directorul tehnic al Primariei Iasi Municipalitatea incearca din rasputeri sa obtina toate avizele necesare pentru amenajarea trecerii peste calea ferata din zona Dedeman - Canta. Edilii intentioneaza sa deschida bariera circulatiei rutiere pentru a descongestiona traficul intre cartierele Dacia - Pacurari.
Numai ca, deocamdata, nu toate societatile comerciale care administreaza liniile de cale ferata si-au dat acordul. "Avem acceptul celor de la Antibiotice. Ei nu au decat doua locomotive. Ne mai trebuie un aviz de la Compan, Colas si Comat. De la Dedeman nu ne trebuie nici un aviz. Asadar, asteptam un raspuns de la aceste societati comerciale", a precizat Mihai Chirica, directorul tehnic al primariei. Edilii considera ca in conditiile in care circulatia rutiera va fi deschisa in aceasta zona, traficul rutier greoi va fi impartit pe mai multe tronsoane. In consecinta, circulatia intre cele doua cartiere se va face prin doua puncte importante, pe la bariera Comat si pe la Dedeman.
Mihai Chirica directorul tehnic al Primariei Iasi Municipalitatea incearca din rasputeri sa obtina toate avizele necesare pentru amenajarea trecerii peste calea ferata din zona Dedeman - Canta. Edilii intentioneaza sa deschida bariera circulatiei rutiere pentru a descongestiona traficul intre cartierele Dacia - Pacurari.
Numai ca, deocamdata, nu toate societatile comerciale care administreaza liniile de cale ferata si-au dat acordul. "Avem acceptul celor de la Antibiotice. Ei nu au decat doua locomotive. Ne mai trebuie un aviz de la Compan, Colas si Comat. De la Dedeman nu ne trebuie nici un aviz. Asadar, asteptam un raspuns de la aceste societati comerciale", a precizat Mihai Chirica, directorul tehnic al primariei. Edilii considera ca in conditiile in care circulatia rutiera va fi deschisa in aceasta zona, traficul rutier greoi va fi imp