Leo Burnett Group a raportat o crestere de 46% a cifrei de afaceri in 2008, pana la 59,34 milioane euro (218,5 milioane lei). Din punct de vedere al structurii, grupul s-a extins cu doua entitati noi, MediaVest si Tru Media Research.
La sfarsitul lui 2008, grupul Leo Burnett era format din sase companii: agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research - companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor.
“Din punct de vedere procentual, cea mai mare crestere a cifrei de afaceri a inregistrat-o iLeo, care a crescut in 2008 cu peste 300% fata de anul 2007, iar din punct de vedere valoric, bineinteles, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVest Group - care a finalizat anul 2008 cu o crestere de 62% fata de anul precedent”, a declarat Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Pe baza rezultatelor raportate in 2007 la Ministerul de Finante si a estimarilor lui Iordache, cifra de afaceri a iLeo a depasit anul trecut valoarea de 1,3 milioane euro, iar Starcom MediaVest Group a rulat bugete de circa 39,3 milioane euro. Reprezentantii companiei au refuzat sa dea detalii despre evolutia financiara a celorlaltor companii din cadrul grupului.
Leo Burnett Group a lansat in 2008 un nou brand de media: MediaVest. Starcom Romania s-a aliniat la schimbarile de pe alte piete internationale si a devenit Starcom MediaVest Group (SMG), alcatuita din 3 entitati media distincte: Starcom, Starcom Direct si MediaVest.
Cateva luni mai tarziu, grupul a lansat Tru Media Research - o companie specializata in masurarea audientei indoor si in-store, care va aduce, intr-un interval de doi ani, aproximativ 5% din veniturile grupului.
Din perspectiva d