Alina Comanescu este marketing manager Cristalex din mai 2007. Programul sau de lucru ocupa, de multe ori, 7 zile din 7. Iar noptile si le petrece de multe ori la evenimente, pentru a observa piata si consumatorul Cristalex.
Inainte de examenul de admitere la facultate, Alina Comanescu isi dorea foarte mult sa studieze filosofie sau indianistica. "In clasa a 12-a ma hotarasem sa dau la filosofie, pentru ca sectia de indianistica nu exista pe vremea aceea in cadrul Universitatii".
Dar apoi a intervenit gandirea pragmatica - "am incercat sa extrapolez un pic si sa-mi vad viitorul pe termen lung. Ce poate face un filosof ca sa aiba si un castig financiar decent in lumea in care traim?", explica marketing managerul.
Motiv pentru care s-a reprofilat pe Management Administratie Publica. "Daca nu as fi fost marketing manager, cred ca as fi ales sa urmez dreptul sau mergeam in continuare pe ideea de filosofie, dar deveneam profesor. Cred ca as fi fost un bun didact", spune Comanescu.
In anul intai de facultate, Alina Comanescu pornea sa-si descopere vocatia. "Am avut tot felul de joburi part-time. Am inceput cu jurnalismul. Cateva luni am lucrat la Nine O'clock. Apoi am lucrat intr-o banca, dupa care a urmat o organizatie non-profit. La un moment dat insa mi-am dorit o ocupatie full-time".
Primul sau job "adevarat" a fost in publicitate. "Am inceput la Focus/Publicis unde am fost account executive. Dupa aproape doi ani am plecat de la ei si m-am angajat la Amadeus, lider de piata in domeniul solutiilor IT in industria de turism". Cu acest job nu s-a identificat prea bine, "pentru ca eram mult mai dinamica si mai creativa. Cel putin asa credeam eu la momentul respectiv".
A avut la un moment dat si dorinta de a incepe un business. Dar asta a durat numai cateva luni pentru ca s-a lovit de un zid birocratic. "Voiam sa-mi deschid un magaz