Daca in 2008 piata locala de publicitate indoor se va situa in jurul valorii de 6,3 mil. euro, 2009 va genera o evolutie similara, in conditiile in care provocarile economice vor directiona comunicarea catre solutii eficiente, ca targetare si costuri, crede Andreea Brodocianu, manager de vanzari Elevate.
“Estimarile ar plasa valoarea pietei la 6,3 mil. euro, cu aproximativ 40% mai mult decat in 2007. Cu toate acestea, nu ne putem pronunta pana nu apar cifrele oficiale, mai ales tinand cont ca 2008 a fost un an atipic. Cat despre 2009, prevedem o curba usor ascendenta, in conditiile in care procente mai mari din bugete mai mici vor fi directionate catre indoor”, a declarat, pentru Wall-Street, Andreea Brodocianu (foto).
Potrivit acesteia, in urmarirea eficientei publicitarii aleg solutii targetate si un raport cost-beneficii optim.
“Punctele forte ale publicitatii in lift sunt exclusivitatea in mediul respectiv, targetarea, receptarea de calitate care determina o rata mare de memorare si apropierea care da posibilitatea utilizarilor creative. Toate aceastea la preturi foarte bune, accesibile atat pentru companii mici, cat si pentru marii jucatori care vor audiente semnificative. Pentru un client cu buget restrans, 10.000 lei sa zicem, o campanie de o luna in blocuri ultracentrale atinge un public de aproximativ 15.000 de receptori unici”, spune Brodocianu.
Membru fondator al Asociatiei Romane de Indoor Advertising, Elevate a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 1,7 mil. lei (aproximativ 400.000 de euro), in crestere cu 300% fata de valoarea atinsa in 2007, 567.000 lei (cca. 133.000 euro). Compania a desfasurat in 2008 un numar de 127 de campanii publicitare indoor. atat in blocuri de locuinte cat si in cladiri de birouri.
“In 2009 urmarim consolidarea investitiilor din 2008, cum ar fi dezvoltarea noului produs Elevate Multimedia-