Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu (foto), se va deplasa, azi, în Anglia pentru a purta discuţii cu grupul financiar care s-a oferit să investească în Aeroportul Internaţional Braşov - Ghimbav. Iancu Vespasian, consultantul preşedintelui CJ Braşov în acest proiect, susţine că cele trei bănci: din Elveţia, Austria şi Portugalia, care vor finanţa proiectul cu 75 de milioane de euro, nu s-au răzgândit în ceea ce priveşte investiţia, dar au solicitat părţii române un audit juridic, un audit tehnic şi date legate de situaţia terenului.
Până la mijlocul lunii martie este în plină desfăşurare licitaţia organizată de Consiliul Judeţean (CJ) Braşov pentru obţinerea unui credit de 18 milioane de euro necesar pentru cofinanţarea proiectului de investiţii „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav”.
Potrivit proiectului, aeroportul din judeţul Braşov va fi mai mare decât cel din Constanţa sau Timişoara, urmând să fie construit de compania canadiană Intelcan. Suprafaţa totală prevăzută este de 270 de hectare, din care terminalul va ocupa 10.000 de metri pătraţi, iar pista va avea o lungime de 2.600 de metri. Aeroportul va avea un flux maxim de 400 de pasageri pe oră şi două milioane pe an, precum şi o capacitate de 6.000 de tone de marfă pe oră. Investiţia în aeroport se ridică la peste 100 de milioane de euro. Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu (foto), se va deplasa, azi, în Anglia pentru a purta discuţii cu grupul financiar care s-a oferit să investească în Aeroportul Internaţional Braşov - Ghimbav. Iancu Vespasian, consultantul preşedintelui CJ Braşov în acest proiect, susţine că cele trei bănci: din Elveţia, Austria şi Portugalia, care vor finanţa proiectul cu 75 de milioane de euro, nu s-au răzgândit în ceea ce priveşte investiţia, dar au solicitat părţii române un audit juridic, un audit tehnic şi date legate d