Ogilvy Group Romania va dezvolta si implementa strategia de comunicare integrata a companiei Interamerican Romania, in urma unui pitch care a avut loc la sfarsitul anului trecut si care a cuprins 7 agentii si grupuri de comunicare din Romania.
Potrivit unor surse din piata, oferta facuta de Ogilvy in cadrul licitatiei a inclus servicii media gratuite, ceea ce a avantajat grupul de comunicare fata de competitori. Reprezentantii Ogilvy nu au raspuns intrebarilor Wall-Street pana la sfarsitul zilei.
Interamerican Romania – parte a Grupului Eureko din 2001 – a devenit in mod oficial Eureko incepand cu aceasta luna. Procesul de rebranding face parte din strategia companiei de a-si consolida pozitia pe piata locala de asigurari si pensii.
“Pentru 2009 avem planuri importante atat in ceea ce priveste segmentul de asigurari, cat si in ceea ce piveste pensiile private, de aceea am cautat un partener cu experienta in domeniul financiar si cu vizune integrata asupra comunicarii companiei si a produselor noastre inovative”, a spus Shaun Russell, CCO Interamerican Romania.
“Mediul de business din Romania si din lume se afla in continua schimbare, insa companiile care se adapteaza cel mai rapid au sanse mari de a castiga increderea clientilor, in special in domeniul financiar care este un business al increderii”, a spus Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.
Ogilvy Group va oferi pentru Eureko servicii integrate de comunicare, incluzand strategie, creatie, media, comunicare B2B, comunicare interactiva si gestionarea relatiei cu partenerii externi ai companiei.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat