O licitatie internationala, larg mediatizata, va avea ca scop realizarea unui brand turistic al Romaniei, imediat dupa aprobarea bugetului, a declarat joi ministrul Turismului, Elena Udrea, intr-o conferinta de presa.
Aflata la Oradea intr-o vizita de lucru, Udrea a declarat ca ministerul pe care il conduce deruleaza deja un proiect cu finantare europeana, "Brandul turistic national", in valoare de 75 de milioane de euro.
Licitatia pentru stabilirea realizatorului de brand, spune ministrul, va fi mediatizata intens si presupune participarea internationala:
"Nu pentru ca firmele romanesti nu ar fi la fel de titrate, avem firme care au obtinut o multime de premii in strainatate, dar pe langa faptul ca este cu atat mai credibil un brand realizat de firme foarte cunoscute, dorim ca prin insasi aceasta licitatie sa deschidem interesul international pentru Romania". O licitatie internationala, larg mediatizata, va avea ca scop realizarea unui brand turistic al Romaniei, imediat dupa aprobarea bugetului, a declarat joi ministrul Turismului, Elena Udrea, intr-o conferinta de presa.
Aflata la Oradea intr-o vizita de lucru, Udrea a declarat ca ministerul pe care il conduce deruleaza deja un proiect cu finantare europeana, "Brandul turistic national", in valoare de 75 de milioane de euro.
Licitatia pentru stabilirea realizatorului de brand, spune ministrul, va fi mediatizata intens si presupune participarea internationala:
"Nu pentru ca firmele romanesti nu ar fi la fel de titrate, avem firme care au obtinut o multime de premii in strainatate, dar pe langa faptul ca este cu atat mai credibil un brand realizat de firme foarte cunoscute, dorim ca prin insasi aceasta licitatie sa deschidem interesul international pentru Romania".