Cea mai mare retea nationala de centre comerciale de tip mall din Romania si-a adaugat in portofoliu, spre sfarsitul anului trecut, un nou mall la Suceava.
Odata cu finalizarea lucrarilor de extindere a centrului comercial din Iasi si startarea celor de la Timisoara, reteaua Iulius Mall a inregistrat o crestere importanta a numarului de vizitatori. Anul trecut, peste 30 milioane de persoane au trecut pragurile mall-urilor Iulius de la Iasi, Timisoara, Cluj si Suceava.
Numai pentru centrul comercial din Cluj, anul 2008 a insemnat o cifra de 12,7 milioane de vizitatori, peste asteptarile initiale. Deschis in luna noiembrie a anului 2007, Iulius Mall Cluj a reprezentat principalul punct de atractie datorita campaniilor de reduceri aplicate cu diverse ocazii si evenimentelor organizate, cat mai ales datorita mixului de chiriasi care include retaileri precum Starbucks, Mango Touch, Calvin Klein, Miss Sixty, Guess, Jack Wolfskin si o gama diversificata de servicii, de la policlinica privata pana la spalatorie auto.
Iulius Mall Iasi a incheiat anul 2008 cu 6 milioane de vizitatori, dupa ce, in vara, a fost supus unui amplu proces de extindere, in urma caruia suprafata construita a crescut la 38.000 mp, iar cea inchiriabila s-a extins cu 3.000 mp, ajungand la 24.000 mp. Investitia de 9 milioane Euro a adus in premiera la Iasi brandurile INDITEX (Zara, Bershka, Oysho, Stradivarius si Pull and Bear), a redimensionat zona de foodcourt in cadrul careia s-au deschis doua noi restaurante si a reconfigurat unele spatii de interior. "Extinderea Iulius Mall Iasi este unul dintre principalii factori datorita caruia previzionam pentru anul 2009 o crestere a traficului cu pana la 12%", a declarat Emilian Feraru, managerul Iulius Mall Iasi.
In Banat, Iulius Mall Timisoara a avut un trafic de 10,8 milioane de vizitatori, cele mai mari