Ani de-a randul televiziunile au cultivat senzationalul, privitul pe gaura cheii in asternuturile unor "vedete" gonflabile si, mai nou, apetitul pentru telenovele. Telespectatorii, multi, au devenit dependenti de astfel de programe, considerate punct forte pentru castigarea audientei.
Este stiut celebrul experiment al lui Pavlov cu cainele caruia i-a creat reflexe conditionate. Televiziunile parca l-au luat drept model pe Pavlov si telespectatorii pe post de cutu, si i-au intoxicat, le-au creat reflexe pentru programe asa-zise de senzatie, colorate cu personaje gaunoase. Dupa ce au spalat creierele privitorilor, acum se scuza pentru emisiunile horror ca "asta cere telespectatorul!". Concurenta pentru "rating", adica audienta, a devenit acerba. Cum si-a consolidat audienta televiziunea garsoniera, mai numita si OTV, cu serialul Elodia, urmat de istoria a tot felul de personaje anonime dar bune de gura pentru un scandal de mahala, imediat alte televiziuni comerciale invidioase pe castigul "moderatorului" D.D. au inceput sa-i preia din "vedetele" gonflabile si, mai mult, sa descopere si altele. Ciumace, Ogici, Nikite, Marinele si alte masti vopsite strident de mass media zburda prin casele noastre.
As in competitia luptei pentru o astfel de audienta au devenit Antenele umaniste, ce se lupta pentru audienta cu Pro TV, dar si cu televiziunea garsoniera. L-au gasit pe Madalin Ionescu pentru "Acces Direct" - mai bine zis "Abces"! - ca sa le cucereasca audienta ravnita. Se perinda pe la Madalin tot felul de impostori care se vor vedete, artisti, in urma barfelor purtate mai ceva ca la usa cortului. Tot in numele audientei Antena 1 ne mai serveste lunea, la ora 20.30, "Test de fidelitate", un show cica desprins din realitatea mimata de niste actori ratati despre cum niste indivizi isi insala iubita/iubitul, si cum se paruiesc si se injura