Real, divizia de hipermarketuri a grupului Metro, isi va orienta expansiunea catre Bucuresti, astfel incat tinta comunicata anterior - de 4 unitati - va fi depasita.
Compania va ajunge la finele acestui an la trei magazine operationale in Capitala, dupa inaugurarea mallului Cotroceni Park, programata in ultimul trimestru. In acest an ar putea fi finalizat si un hipermarket in zona de est a orasului, la iesirea spre autostrada Bucuresti-Constanta, a precizat Tjeerd Jegen, directorul general al retelei Real.
Unitatea Real va face parte din parcul de retail dezvoltat de compania Avrig 35 intr-o zona foarte slab acoperita de retailerii alimentari, potrivit datelor din piata.
"Bucurestiul, datorita dinamicii sale si numarului mare de locuitori, ne ofera inca oportunitati mari de dezvoltare a retelei. Pana acum am acoperit aproape toate orasele mari din provincie, astfel incat expansiunea viitoare se va concentra pe piata din Capitala. Cred ca orasul are un potential pentru un numar total de 30 de unitati pe segmentul hipermarketurilor", a declarat Jegen. In prezent, pe piata din Capitala sunt activi patru operatori de hipermarketuri, Carrefour, Real, Cora si Kaufland, cu un numar total de 12 unitati. Jumatate din acestea sunt detinute de Carrefour, care va mai deschide in martie un hipermarket in Bucuresti, in cartierul Berceni.
Estimarile anterioare ale companiei indicau ca tinta de vanzari trecerea pragului de un mld. euro in al patrulea an de la intrarea pe piata romaneasca. Reprezentantii Real au precizat recent ca atingerea acestei valori in 2009 depinde de fluctuatia cursului de schimb si de numarul proiectelor de expansiune finalizate in acest an.
Real a inaugurat primul sau magazin pe piata romaneasca in primavara anului 2006, la Timisoara, iar pana in prezent s-a numarat printre cei mai dinamici retaileri alimentari, ca ritm d