De Ziua Îndrăgostiţilor s-a câştigat premiul cel mare
Prima ediţie din acest an a emisiunii “O-la-la”, difuzată de Pro Tv de Ziua Îndrăgostiţilor, a făcut valuri printre telespectatori. Aproape două milioane de români au fost alături de Andra (foto) şi perechile de concurenţi în minutul de maximă audienţă înregistrat la nivelul întregii populaţii, de la ora 20.56. Atunci, Pro Tv obţinea 9,7 puncte de rating şi 20,3% cota de piaţă. Cu o audienţă medie de 8 puncte de rating şi 16,5 procente din cota de piaţă, înregistrate la nivelul întregii populaţii din mediul urban, Pro Tv s-a situat pe locul I în topul preferinţelor telespectatorilor, fiind urmat de Antena 1, cu 6,4 puncte de rating şi 13,1% cota de piaţă.
Clasamentul s-a menţinut şi pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în rândul căruia Pro Tv a înregistrat o audienţă medie de 7,3 puncte şi 17,5% cota de piaţă, iar Antena 1 - 6,3 puncte de rating şi 15,3% cota de piaţă.
Prima întâlnire pe 2009 a telespectatorilor Pro Tv cu emisiunea “O-la-la” a debutat într-un cadru cât se poate de romantic. Andra a dat tonul declaraţiilor de iubire, iar cuplul de îndrăgostiţi format din Adriana şi Mircea a ştiut toate versurile şi a plecat acasă cu premiul cel mare, de 25.000 de lei. (D.P.)
De Ziua Îndrăgostiţilor s-a câştigat premiul cel mare
Prima ediţie din acest an a emisiunii “O-la-la”, difuzată de Pro Tv de Ziua Îndrăgostiţilor, a făcut valuri printre telespectatori. Aproape două milioane de români au fost alături de Andra (foto) şi perechile de concurenţi în minutul de maximă audienţă înregistrat la nivelul întregii populaţii, de la ora 20.56. Atunci, Pro Tv obţinea 9,7 puncte de rating şi 20,3% cota de piaţă. Cu o audienţă medie de 8 puncte de rating şi 16,5 procente din cota de piaţă, înregistrate la nivelul întregii populaţii din medi