Saatchi & Saatchi, Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, Mercury360, GMP Advertising si Grey Worldwide Romania sunt agentiile romanesti premiate in cadrul celei de a zecea editii a festivalului de publicitate AdPrint, care a avut loc in acest sfarsit de saptamana la Poiana Brasov.
Favoritii festivalului au fost agentia DDB Berlin, care, cu doua premii Bronze Angel, un Silver, trei Gold si doua Grand Prix-uri a primit distincita “Agency of Angels”. Urmatorii clasati pe lista celor mai premiate agentii au fost francezii de la Publicis Conseil Paris si cei de la Callegari Berville Grey.
Pe pozitia a patra in topul agentiilor s-au situat romanii de la Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, care au primit un Bronze Angel la categoria Press & magazine, cu cele trei executii realizate pentru Honda: “American Myth”, “European Myth” si “Japanese Myth”. Realizatorii celor trei lucrari, Andrei Cohn si Adrian Dragan, au fost desemnati de catre juriu Bronze Team.
Aceeasi distinctie i-a revenit si echipei formate din Bob Toma, Alex Strimbeanu, Stefan Vasilachi si Claudiu Dobrita (foto), de la Grey Worldwide Romania – agentia care a ocupat locul cinci in clasament. Echipa a castigat premiul special Best Use of Illustration, cu lucrarile “Comedy”, “Cinema”, “Rock-paper-scissors” si “Big bang”, client Romtelecom/Clicknet.
Saatchi & Saatchi Romania a castigat doua premii de bronz – lucrarea “Aids”, client Love Plus, categoria Outdoor & poster, si executiile “Headache”, “Backache”, si “Toothache”, client Algozone, sectiunea Press & magazine – si un Silver pentru “Bomb”, lucrare realizata pentru Greenpeace.
Agentia romaneasca Mercury360 a castigat un Bronze Angel la categoria Outdoor & poster pentru “Suicide”, parte dintr-o campanie impotriva fumatului. Un Bronze Angel i-a fost acordat si agentiei GMP Advertising pentru campania “De ce iubim Bucurestiul”, premiata pent