Sixt Romania, companie care ofera pe plan local servicii de leasing operational, inchirieri de masini second hand si servicii de rent a car, are un nou serviciu prin care pot fi rezervate masini cu telefonul iPhone.
Serviciul a fost oferit, in premiera, de catre Sixt AG, companie germana, lider international in serviciile de inchirieri de masini.
Prin serviciul iPhone sau iTunes, clientii pot accesa site-ul companiei si isi pot rezerva on line masina dorita. Confirmarea este primita imediat printr-o captura.
De asemenea, clientii au posibilitatea de a-si vizualiza sau anula rezervarea si pot chiar primi o harta a celui mai apropiat service Sixt. Accesand meniul “Top Offer”, clientii pot primi, de asemenea, un overview cu cele mai recente servicii oferite de Sixt. Utilizatorii cardului Sixt Express Card isi pot rezerva masina la preturi mai mici valabile doar in statiile Sixt.
“Posibilitatea de a rezerva masini prin serviciul iPhone este un serviciu cu o dimensiune internationala pentru ca de el beneficiaza clientii din intreaga retea Sixt. O simpla aplicatie il face posibil. Cu doar cateva atingeri pe ecranul Smartphone-ului, clientii nostri isi pot selecta si rezerva masina dorita”, a declarat Dudy Perry, general manager Sixt New Kopel.
Sixt Romania este compania cu cea mai ampla dezvoltare din intreaga retea Sixt care cuprinde 90 de filiale. Este ultima intrata in lista companiilor care au contribuit semnificativ la dezvoltarea pietei in care activeaza.
Sixt New Kopel a intrat pe piata locala in 2005, fiind prima companie care a adus leasingul operational in Romania. In 2006, primeste licenta Sixt pentru Romania, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii rent-a-car la nivel international.
Compania Sixt New Kopel are, in prezent, birouri deschise in Bucuresti, Iasi, Bacau, Constanta, Timisoara, Cluj Napoca, Sibiu si Br