Anul trecut, românii s-au îndulcit cu peste 41 de tone de drajeuri, figurine, tablete, praline şi cremă, t oate din ciocolată, dar şi cu dropsuri, jeleuri, bomboane, drajeuri şi napolitane învelite în ciocolată, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare de piaţă Nielsen, citat de Mediafax.
Pofta de dulce a scos din buzunarele românilor în jur de 1,17 miliarde de lei (318 milioane de euro), cu peste 254 milioane de lei mai mult decât în 2007, însă şi cantitatea de asemenea produse a crescut cu 16,5%. De departe, tabletele de ciocolată continuă să deţină supremaţia în preferinţele populaţiei, ca şi în urmă cu un an, cu vânzări de aproximativ 468 milioane lei, în avans cu 22%.
Ciocolata cu lapte este liderul incontestabil la această categorie, cu o pondere de 81% în volum. Pe următorul loc în topul vânzărilor de dulciuri s-au aflat pralinele, cu un avans de 42%, apropiindu-se de 192 milioane de lei. Poziţia cu numărul trei este ocupată de batoanele de ciocolată, care au atins nivelul de 144 milioane de lei, în creştere cu 44%. (S.S.)
Anul trecut, românii s-au îndulcit cu peste 41 de tone de drajeuri, figurine, tablete, praline şi cremă, t oate din ciocolată, dar şi cu dropsuri, jeleuri, bomboane, drajeuri şi napolitane învelite în ciocolată, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare de piaţă Nielsen, citat de Mediafax.
Pofta de dulce a scos din buzunarele românilor în jur de 1,17 miliarde de lei (318 milioane de euro), cu peste 254 milioane de lei mai mult decât în 2007, însă şi cantitatea de asemenea produse a crescut cu 16,5%. De departe, tabletele de ciocolată continuă să deţină supremaţia în preferinţele populaţiei, ca şi în urmă cu un an, cu vânzări de aproximativ 468 milioane lei, în avans cu 22%.
Ciocolata cu lapte este liderul incontestabil la această categorie, cu o pondere de 81% în volum. Pe următorul lo