Reprezentantii primariei au mai gasit o solutie pentru descongestionarea traficului. De data asta, insa, este nevoie si de ajutorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri (DRDP). Astfel, se intentioneaza ca traficul rutier din zona Cicoarei, care este directionat spre zona Nicolina, sa fie impartit in doua. O parte dintre soferi vor putea alege traseul spre cartierul Nicolina, iar altii spre cartierul Dacia. Pentru acest lucru trebuie facuta o legatura, printr-un pod rutier, in zona strazii Stramosilor. "Vom avea o intalnire pe 25 februarie, de la ora 10.00, cu cei de la Drumuri Nationale.
Vom incerca sa-i convingem sa faca un pod pentru ca traficul din zona Cicoarei sa nu mai debuseze spre Nicolina. Astfel se va putea face stanga spre Dacia, iar inainte spre Nicolina. Vor fi discutii de principiu. Oricum, cred ca este o oportunitate", a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al primariei. Oportun ar fi daca aceste proiecte chiar ar fi demarate. Unul dintre cele mai marete proiecte care ar contribui decisiv la descongestionarea traficului din zona cartierelor Pacurari - Dacia este discutat si intors pe toate partile, fara a se ajunge la o finalitate. Este vorba de pasajul Octav Bancila, ce nu poate fi realizat doar cu fonduri de la bugetul local. Este nevoie de mila Comisiei Europene, care va hotari daca acest proiect va primi fondurile necesare. Pasajul va avea o lungime de 500 metri si o latime a carosabilului de 14 metri, iar latimea trotuarului de patru metri. Lucrarile de constructie la pasaj ar reprezenta cheltuieli in valoare de 17 milioane Euro. Pentru persoanele care vor fi expropriate se estimeaza ca municipalitatea trebuie sa pregateasca aproximativ 2 milioane Euro, vizate fiind aproximativ 30 terenuri.
Reprezentantii primariei au mai gasit o solutie pentru descongestionarea traficului. De data asta, insa, este