Unilever a anuntat achizitia marcii romanesti de inghetata "Napoca", oferita spre vanzare inca din 2008, intrand astfel pe piata inghetatei din Romania, estimata la 160 milioane de euro, a declarat presedintele Unilever South Central Europe, Alexandra Gatej (foto).
"Ca parte a strategiei de crestere in Europa Centrala si de Sud, Unilever a anuntat intrarea pe piata de inghetata din Romania", se arata intr-un comunicat al companiei.
Tranzactia este supusa aprobarii Consiliului Concurentei si se va finaliza in circa patru luni, iar produsele Unilever vor putea fi gasite in magazine incepand cu luna martie.
Potrivit oficialului companiei, achizitia marcii "Napoca", s-a realizat ca urmare a cresterii cererii din piata inghetatei si reprezinta o investitie pe termen lung a companiei.
Producatorul de lactate, FrieslandCampina Romania, anunta ca va continua productia de inghetata pentru Unilever Romania in fabrica Napolact din Cluj-Napoca si dupa vanzarea diviziei de inghetata Napoca companiei Unilever.
De asemenea, potrivit datelor companiei, produsele Napoca vor fi integrate in portofoliul Unilever de indata ce tranzactia este aprobata de Consiliul Concurentei.
Managing director al FrieslandCampina Romania, Ian Gearing, a declarat ca este multumit de tranzactia realizata, deoarece "va permite managementului companiei sa se concentreze pe dezvoltarea portofoliului de produse lactate pe plan local".
Totodata, 29 de angajati Napoca vor face parte din noua operatiune condusa de Unilever si vor beneficia de suportul departamentului de resurse umane din cadrul Unilever, in toate procedurile oficiale.
In plus, potrivit companiei FrieslandCampina, Napolact va continua sa fie unul din brandurile cheie in portofoliul de produse lactate al FrieslandCampina, iar tranzactia realizata nu va afecta in niciun mod operatiunile cu privire la partea