Şoseaua de descărcare ar putea fi construită din fondurile alocate Zonei Metropolitane Constanţa
Primăria Poarta Albă va demara elaborarea mai multor studii de fezabilitate în vederea realizării unor proiecte de interes comunitar.
Potrivit primarului Vasile Delicoti, în momentul de faţă se află în derularea întocmirea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic pentru asfaltarea tuturor străzilor interioare ale comunei. Este vorba despre străzi în lungime totală de 23 de kilometri. Edilul comunei caută, totodată, şi soluţii de finanţare pentru aceste proiecte. „Vom încerca să facem rost de fonduri fie prin bugetul de stat, fie din fonduri post-aderare, prin intermediul unei asociaţii de dezvoltare intercomunitară", ne-a declarat primarul Vasile Delicoti.
Edilul comunei a adăugat că pe ordinea de zi a următoarei şedinţe de Consiliu Local se va afla şi un proiect de hotărâre privind construirea unei punţi pietonale sau a unui pod între cartierul Via şi localitatea Poarta Albă, în dreptul Colegiului Agricol. „Vom face fie o punte pietonală, fie un pod pentru vehicule cu masa cuprinsă între 3,5 şi 7,5 tone", a subliniat Vasile Delicoti.
Zona Metropolitană a rămas fără şef
De asemenea, primarul din Poarta Albă intenţionează să reabiliteze şi DC 89, pe care ar vrea să îl includă într-un proiect comun cu oraşele Năvodari şi Ovidiu. „Acest drum ar putea fi o variantă de descărcare a traficului, pentru că ar putea să ducă până în Mamaia Sat", a afirmat Vasile Delicoti, adăugând că proiectul ar putea fi finanţat din fondurile alocate Zonei Metropolitane Constanţa, care sunt de 92 milioane de euro.
De precizat că din Zona Metropolitană Constanţa fac parte, pe lângă municipiul Constanţa, oraşele Năvodari, Eforie, Ovidiu, Murfatlar, Techirghiol şi comunele Mihail Kogălniceanu, Cumpăna, Valu lui Traian, L