Comunicat de presă
Produsele Aviva au o nouă identitate
Bucuresti 2 martie 2009
Începând cu 1 martie 2009 toate produsele din portofoliul Aviva Asigurări de ViaŃă au o nouă identitate.
Procuparea constantă de a oferi clienŃilor produse personalizate, care să le satisfacă nevoile în continuă
schimbare, a fost întotdeauna o prioritate pentru compania Aviva Asigurări de ViaŃă. Astfel, în luna
octombrie anul trecut, Aviva a efectuat un Studiu de SatisfacŃie al ClienŃilor, în cadrul căruia peste 1000 de
clienŃi au răspuns întrebărilor noastre.
Concluziile studiului au subliniat nevoia de schimbare a produselor, nu doar la nivel de identitate vizuală, ci
si la nivel de caracteristici si beneficii oferite.
Astfel, întreaga gamă de produse a fost supusă unor schimbări majore care au vizat:
- caracteristici si beneficii noi; a fost introdusă o opŃiune care permite clienŃilor depăsirea momentelor
financiare dificile si păstrarea, în acelasi timp, a protecŃiei financiare oferite de Aviva, avantaj de care
clienŃii s-au arătat extrem de interesaŃi, în special în această perioadă de criză
- cresterea flexibilităŃii produselor (posibilitatea de a accesa mai multe opŃiuni de protecŃie)
- schimbarea identităŃii vizuale; avem pliante noi pentru toate produsele, pliante care oferă informaŃii
structurate si îi ajută pe clienŃi să îsi identifice nevoile specifice
- schimbarea denumirii, majoritatea produselor fiind redenumite
Pentru a preîntâmpina eventualele dificultăŃi de identificare a produselor, acestea au fost împărtiŃe în trei
categorii principale:
- asigurări de viaŃă: Complet si EsenŃial
- asigurări de viaŃă cu componentă de economisire: Bursa de studii (plan financiar pentru copii),
Cont Senior, Cont Activ
- asigurări de via