ASTĂZI, ORA 10.00: Oamenii reclamă şi modul de calcul al facturii şi spun că nu înţeleg cum se măsoară gazul O altă nemulţumire a reşiţenilor este că nu-şi pot plăti facturile în Centrul de Relaţii cu Clienţii al companiei.
Abonaţii societăţii de furnizare a gazelor naturale sunt nemulţumiţi că trebuie să stea la cozi pentru a plăti consumul, dar şi că în nou-înfiinţatul Centru de Relaţii cu Clienţii nu-şi pot achita facturile.
Peste 80 la sută dintre reşiţeni şi-au montat în case şi apartamente centrale proprii de încălzire cu gaz. „Nu mi se pare normal să nu se încaseze facturile în centrul acesta. Şi nu mi se pare normal nici să se calculeze factura în funcţie de puterea gazului. Cum se calculează puterea gazului? Dar trăim în România totuşi, deci orice este posibil“, a spus Maria Barbu. „Aşa este organizarea lor, dar normal ar fi să se încaseze şi aici facturile. La casierii este jale uneori “, a spus Elena Băndăşilă.
Oamenii au aflat că în aceste centre se pot efectua plăţile pentru montarea contoarelor, pentru branşare şi rebranşare sau proiecte pentru realizarea centralei, mai puţin cele ale consumului de gaz.
Plata prin bănci
Reprezentanţii E.ON Gaz susţin că rolul acestor centre este cu totul altul decât cel destinat plăţii facturilor. „Centrele de Relaţii cu Clienţii oferă o serie de informaţii referitoare la gaze naturale, despre accesul la sistemul de distribuţie, încheierea contractelor de furnizare şi alte informaţii utile pentru consumatori. La Centrele de Relaţii cu Clienţii nu se plătesc facturile de gaze“, a declarat Florentina Maghiar, reprezentant al Departamentului Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România. Ca alternativă la statul la cozi la casierii este plata facturii prin bancă. Achitarea este însă condiţionată de expedierea facturii înainte de termenul scadent.
Mulţi r