Criza mi-a stins televizorul. Daca in zona presei scrise, manifestarile sunt clasice: inchideri de ziare, disponibilizari de personal si reduceri de salarii, televiziunea sufera de efectele perverse ale crizei si ne duce incet-incet spre imbecilizare.
In goana lor disperata dupa rating=publicitate=bani, producatorii si realizatorii de programe ajung sa renunte la minima responsabilitate si decenta si sa promoveze la orice ora din zi si din noapte personaje penibile, cu pretentii de vedeta.
Romanul snob s-a obisnuit sa strambe din nas daca aude ca te uiti la OTV. In schimb, alte posturi precum Antena 1, AcasaTV, Canal D, Prima, B1 sau ProTV sunt considerate "serioase" si demne de a fi privite si de intelectualul cu pretentii.
Dar cu ce sunt, uneori, aceste posturi mai presus de OTV?
Gratie lor, piticul si eleva porno bat dosarele lui Nastase. Naomi caftit(a) si tuns(a) calca in picioare discursul lui Basescu.
Scuipatul lui Giovanni ne-a umplut ecranul televizorului zile intregi, la fel ca lacrimile lui Tarky acum cateva saptamani. Nikita, Savarina si Ogica sunt de departe mai cunoscuti ca Eminescu si Caragiale.
Ca sa mai auzi de ei, Gheorghe Dinica si Marin Moraru trebuie sa faca pe tiganii in telenovele.
Manelistii par si sunt persoane respectabile daca ii compari cu Sexy Braileanca, Alina Plugaru, Laura Andresan si Simona Sensual.
Ce cauta acesti indivizi pe micul ecran, cand nici nu stim macar cu ce se ocupa exact multi dintre ei? Simplu, sunt o marfa de vanzare.
Poate ca OTV ramane responsabila de majoritatea lansarilor la apa ale pseudo-vedetelor de joasa speta, pe modelul Magda si Tolea Ciumac, dar nici celelalte posturi nu se lasa mai prejos. Au preluat stafeta facatoare de rating si au ridicat-o pe culmi ale penibilului nici macar visate de Dan Diaconesc