Adio lenjeriei colorate, negrul revine in forta ca cea mai populara pentru liniile de lenjerie, indiferent ca sunt cu broderie, cu dantela sau alte forme spectaculoase.
Intrebata daca este un trend de revenire a negrului in materie de lenjerie, Harvey Nichols, directorul de moda al unei companii, a declarat ca ea a purtat numai lenjerie neagra in ultimile saptamani, informeaza Telegraph.
"Cand despachetam am realizat ca am numai lenjerie neagra. Poate este un raspuns la vremurile acestea. Dar este cea mai sexy culoare. Negrul este practic, dar nu inseamna ca trebuie sa fie plictisitor. Totul tine de dantela, forma si design", spune aceasta. Harvey Nichols afirma ca cei care cumpara sunt de acord.
Rachel Smith reprezentanta a unui magazin de online de lenjerie, spune ca modelele de primavara sunt cheia pentru revenirea negrului in peisaj. Aceasta afirma ca nu toata lumea se poate asorta cu orice si ca negrul este cea mai buna alegere.
Pentru marca Marks & Spencer, unde in fiecare secunda se vand doua perechi de chiloti si un sutien la fiecare minut, negrul reprezinta o adevarata afacere. 92 de modele de lenjerie neagra au fost introduse anul acesta si reprezinta numarul unu in vanzari.
Adio lenjeriei colorate, negrul revine in forta ca cea mai populara pentru liniile de lenjerie, indiferent ca sunt cu broderie, cu dantela sau alte forme spectaculoase.
Intrebata daca este un trend de revenire a negrului in materie de lenjerie, Harvey Nichols, directorul de moda al unei companii, a declarat ca ea a purtat numai lenjerie neagra in ultimile saptamani, informeaza Telegraph.
"Cand despachetam am realizat ca am numai lenjerie neagra. Poate este un raspuns la vremurile acestea. Dar este cea mai sexy culoare. Negrul este practic, dar nu inseamna ca trebuie sa fie plictisitor. Totul tine d