Audi se menţine în vârful topului autohton la segmentul premium, având o cotă de 40,2% din această piaţă, cu 74 de maşini vândute în prima lună a anului. A4 a fost cel mai vândut model din gamă cu 24 de unităţi livrate, fiind urmat de Q5 cu 14 unităţi şi Q7 cu 12 unităţi. Pe piaţa autohtonă, cele patru inele nemţeşti conduc la clasa B cu modelele A4 şi A5, clasa C cu A6 şi clasa B-SUV cu Q5. Dacă maşinile premium reprezentau la începutul lui 2008, 35% din piaţă, criza a coborât acest procent la 26 % în primele luni ale lui 2009. Chiar şi aşa, marca reuşeşte să fie lider şi la o scară mai mare. La nivelul Europei Occidentale, producătorul de la Ingolstadt a vândut peste 45.000 de maşini, reuşind să-şi majoreze cota de piaţă de la 3,9 % înregistrate în ianuarie 2008 la 5,1% în ianuarie a. c., o adevărată performanţă în contextul crizei financiare tot mai puternice. (E.H.)
Audi se menţine în vârful topului autohton la segmentul premium, având o cotă de 40,2% din această piaţă, cu 74 de maşini vândute în prima lună a anului. A4 a fost cel mai vândut model din gamă cu 24 de unităţi livrate, fiind urmat de Q5 cu 14 unităţi şi Q7 cu 12 unităţi. Pe piaţa autohtonă, cele patru inele nemţeşti conduc la clasa B cu modelele A4 şi A5, clasa C cu A6 şi clasa B-SUV cu Q5. Dacă maşinile premium reprezentau la începutul lui 2008, 35% din piaţă, criza a coborât acest procent la 26 % în primele luni ale lui 2009. Chiar şi aşa, marca reuşeşte să fie lider şi la o scară mai mare. La nivelul Europei Occidentale, producătorul de la Ingolstadt a vândut peste 45.000 de maşini, reuşind să-şi majoreze cota de piaţă de la 3,9 % înregistrate în ianuarie 2008 la 5,1% în ianuarie a. c., o adevărată performanţă în contextul crizei financiare tot mai puternice. (E.H.)