Compania Disney va lansa un nou joc video cu care spera sa motiveze cresterile companiei in sectorul de gaming.
Pe timp de criza, vanzarile jocurilor pentru console si calculatoare personale s-au dovedit un real succes, contribuind la veniturile totale ale companiei, informeaza AP.
Oficiali ai companiei au declarat ca, prin crearea propriilor jocuri, compania ar avea mai mult de castigat decat daca ar oferi licente altor producatori.
Jocurile pe care Disney vrea sa le lanseze sub brand propriu au ca scop crearea de noi personaje si povesti si productia filmelor de desene animate.
"Acesta este marele Graal al jocurilor video. Ideea de baza este cea de a crea noi jocuri, iar apoi prin franciza sa atragem cat mai multe divizii locale, care sa faca parte dintr-un lant global al diviziei de gaming a Disney", a declarat Graham Hopper, seful diviziei.
Pana cand planurile companiei vor fi duse la bun sfarsit, aceasta va continua sa investeasca in proiecte care sa poarte sigla Disney.
Ultima investitie a companiei este intr-un nou joc video cu masini pe care il va crea compania Black Rock Studio din Londra si va fi inspirat din show-ul de televiziune "Split/Second". Acelasi nume il va purta si jocul care va fi lansat in 2010 pentru platforme precum Xbox 360, PlayStation 3 si PC.
Compania a investit in 2008 aproximativ 170 de milioane de dolari in dezvoltarea jocurilor sub brand propriu, iar pentru 2008 intentioneaza sa mai contribuie cu inca 50 de milioane la dezvoltarea planurilor.
Pana in prezent, Disney a colaborat cu THQ pentru a da nastere unor jocurilor video precum "Ratatouille" sau "Cars", inspirate din filmele lansate de companie.
Compania Disney va lansa un nou joc video cu care spera sa motiveze cresterile companiei in sectorul de gaming.
Pe