Anual, sute de accidente se produc în Capitală, conform Poliţiei Capitalei, chiar pe trecerile de pietoni. Cea mai gravă problemă este cea a trecerilor de pietoni care nu mai sunt marcate, pentru Anual, sute de accidente se produc în Capitală, conform Poliţiei Capitalei, chiar pe trecerile de pietoni. Cea mai gravă problemă este cea a trecerilor de pietoni care nu mai sunt marcate, pentru că vopseaua s-a şters.
Azi-dimineaţă, trecerea de pietoni de la Apaca care duce spre staţia de metrou era aproape inexistentă. Şi asta pentru că vopseaua aproape că a dispărut.
,, Sunt mereu probleme aici! În special din cauza şoferilor de autobuze RATB, care nu au bunul simţ să oprească, chiar dacă au prioritate pietonii. Parcă e şi mai grav de când s-a luat vopseaua ”, s-a plâns Elena, studentă la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.
Cazul de la Apaca nu este singular. La o staţie mai în faţă este Grozăveştiul, una dintre cele mai periculoase zone pentru pietoni, mai ales că este în şantier. Aici, nici una dintre cele cinci treceri de pietoni nu este semnalizată corespunzător.
” E haos în această zonă. Pe lângă faptul că nu se mai văd trecerile de pietoni, nu funcţionează nici semafoarele ”, a spus azi-dimineaţă, bucureşteanul Ion Bărbulescu.
Acceaşi situaţie şi pe trecerea de pietoni din apropierea staţiei de tramvai Piaţa Matache, unde trecerea de pietoni nu mai este marcată.
Accidente foarte mediatizate care s-au produs pe treceri de pietoni sunt cel al studentei din Republica Moldova din martie anul trecut şi cel mai recent al tinerei lovite de maşina Ambasadei Austriei în urmă cu două luni, ambele produse pe Kisselef.
Morţi şi răniţi grav, pe trecerile de pietoni
Conform celei mai recente statistici a Poliţiei Rutiere, în Capitală , anul trecut,