Audi, divizia de lux a Volkswagen, a raportat pentru 2008 o crestere de 30,4% a profitului net, de la 1,7 miliarde de euro in 2007 la 2,2 miliarde de euro, in pofida crizei financiare, insa constructorul de automobile german avertizeaza ca 2009 ar putea fi cel mai dificil an din istoria industriei auto. "Criza financiara a inceput sa afecteze economia reala. In acest context, 2009 va fi, probabil, cel mai dificil an din istoria industriei auto, iar grupul Audi nu va reusi sa iasa neafectat din aceste probleme", se arata intr-un raport al constructorului de automobile, care anticipeaza ca piata auto se va stabiliza in 2010. Profitul operational s-a cifrat anul trecut la 2,8 miliarde euro, reprezentand o crestere de 2,5% fata de rezultatul din 2007, de 2,7 miliarde euro. Anul trecut, Audi a produs 1,029 milioane autovehicule, in urcare cu 5% fata de cele 980.880 de unitati asamblate in 2007.
Audi, divizia de lux a Volkswagen, a raportat pentru 2008 o crestere de 30,4% a profitului net, de la 1,7 miliarde de euro in 2007 la 2,2 miliarde de euro, in pofida crizei financiare, insa constructorul de automobile german avertizeaza ca 2009 ar putea fi cel mai dificil an din istoria industriei auto. "Criza financiara a inceput sa afecteze economia reala. In acest context, 2009 va fi, probabil, cel mai dificil an din istoria industriei auto, iar grupul Audi nu va reusi sa iasa neafectat din aceste probleme", se arata intr-un raport al constructorului de automobile, care anticipeaza ca piata auto se va stabiliza in 2010. Profitul operational s-a cifrat anul trecut la 2,8 miliarde euro, reprezentand o crestere de 2,5% fata de rezultatul din 2007, de 2,7 miliarde euro. Anul trecut, Audi a produs 1,029 milioane autovehicule, in urcare cu 5% fata de cele 980.880 de unitati asamblate in 2007.