» Traficul de influenta da peste cap traficul rutier in principalul vad comercial al Galatiului, zona Tiglina 1.
» Carosabilul a fost ocupat de santierul centrului comercial al rudelor unor lideri ai Partidului Conservator.
» Pana la finalizarea constructiei, in zona au fost introduse restrictii de circulatie absurde.
In urma cu aproape un an, santierul a ocupat aproape in intregime o artera care facea legatura intre strazile Saturn si Regiment 11 Siret. Acea strada prelua o parte din traficul pe strada Brailei, cea mai aglomerata artera din Galati. Din cauza extinderii santierului si pe strada Saturn, unde a ocupat trotuarul si jumatate din carosabil, in urma cu 6 luni au fost introduse reguli de prioritate. Zilele trecute, din cauza ingustarii strazii in zona santierului a fost interzisa circulatia pe strada Saturn, pe sensul dinspre Gradina Botanica spre strada Brailei. O situatie complicata nu numai pentru soferii care locuiesc in zona, ci si pentru echipajele de la Ambulanta sau Pompieri. Restrictia interzice traficul spre Tiglina 1 pe drumul cel mai scurt si mai putin aglomerat, dinspre zone importante ale Galatiului.
Este vorba de accesul pe faleza dinspre Cartierul Dunarea, cu o populatie de 70.000 de locuitori si dinspre cartierele din centrul vechi al orasului, zona Portului si Platforma Industriala Est. Din cauza "sensului unic", este deturnat pe rute ocolitoare si traficul dinspre Trecerea Bac, legatura cu judetul Tulcea. Masura Primariei Galati este aberanta, pentru ca pana acum, cu exceptia zonei in care santierul a ocupat jumatate din carosabil, se circula destul de bine, pe ambele benzi.
Istorie controversata
Constructia ridicata in Tiglina 1 are o istorie controversata. Ea este ridicata pe locul fostului Complex "Textile si Incaltaminte", care timp de mai multi ani a fost disputat in insta