COMUNICAT DE PRESA
Bucuresti, 12 Martie 2009
real,- lanseaza prima Campanie de fidelizare
In perioada 12.03.2009-18.07.2009 real,- Hypermarket deruleaza programul de fidelizare “ia-ma acasa”
“Ia-ma acasa” este un proiect prin care real,- hypermarket acorda produse cu titlu de cadou tuturor clientilor care in perioada 12.03.2009-18.07.2009, fac cumparaturi in oricare dintre magazinele retelei dezvoltate in Romania pe baza acumularii de puncte bonus.
Cadoul, un catel de plus este conceput dupa o idee originala a unui fotograf japonez care a realizat portrete de catelusi folosind o lentila fish eye. Datorita acestei lentile catelusii sunt foarte simpatici si apar in fotografie cu capetele supradimensionate, ceea ce le ofera un aspect unic. Pornind de la aceasta fotografie in Japonia a fost creata o gama de jucarii de plus care pastreaza proportiile din fotografie si care s-a bucurat de un succes enorm atat in randul copiilor, cat si al adultilor. In prezent acesti catei de plus “The Dog” au propriul lor magazin in Times Square din New York. real,- ofera cadou in cadrul programului de fidelizare sase tipuri de catei din gama “The Dog”: Basset Hound; Bull Dog; Dalmatian; Pug; American Cocker Spaniel; Papillon
Mecanismul campaniei presupune acumularea de 25 de puncte bonus pe cardul bonus oferit gratuit la casele de marcat din magazin. Pentru fiecare 40 de lei cheltuiti in magazin clientul va primi un punct bonus la casa. (spre exemplu daca un client cheltuieste 80 de lei primeste doua puncte bonus etc).
“Cardul bonus” nu este un mijloc de plata, ci un talon nenominal in schimbul caruia posesorul poate primi oricare din catelusii de plus oferiti; acesta va furniza si informatii precum mecanismul de folosire, perioada in care va putea fi utilizat si va delimita spatiile pentru acumularea punctelor.
“Prin aceasta campani