Rusia a platit cel putin zece milioane de dolari, incepand din 2006, catre agentii americane de relatii publice, angajate sa ii imbunatateasca imaginea la nivel global. Potrivit New Times, Rusia a cautat consiliere in domeniul relatiilor publice inainte de a gazdui un summit G8, in 2006, si a semnat un contract de doua milioane de dolari cu Ketchum, o firma de marketing si relatii publice din Statele Unite. Presa straina a spus atunci ca va fi dificil pentru aceasta agentie sa schimbe opinia publica occidentala despre Rusia. Chiar inainte de summit-ul de la Sankt Petersburg, vicepresedintele american din acea vreme, Dick Cheney, a acuzat Rusia ca inregistreaza un regres in privinta democratiei. Serviciile companiilor de relatii publice ar fi fost platite de bancheri loiali Kremlinului, conform saptamanalului rus News Times. Potrivit United States' PR Watch, firma Ketchum a facut un lobby intens pentru ca presedintele rus de la acea vreme, Vladimir Putin, sa fie numit Persoana Anului de revista Time in 2007, a transmis postul de radio Ecoul Moscovei. Vladimir Putin a stat opt ani in fruntea Rusiei, iar dupa ce i-a predat mandatul lui Dmitri Medvedev a ajuns premier, o intelegere care i-a pastrat atat prestigiul, cat si influenta.
Rusia a platit cel putin zece milioane de dolari, incepand din 2006, catre agentii americane de relatii publice, angajate sa ii imbunatateasca imaginea la nivel global. Potrivit New Times, Rusia a cautat consiliere in domeniul relatiilor publice inainte de a gazdui un summit G8, in 2006, si a semnat un contract de doua milioane de dolari cu Ketchum, o firma de marketing si relatii publice din Statele Unite. Presa straina a spus atunci ca va fi dificil pentru aceasta agentie sa schimbe opinia publica occidentala despre Rusia. Chiar inainte de summit-ul de la Sankt Petersburg, vicepresedintele american din acea vreme, Dick