» Foarte multi profesori considera ca instrumentele IT&C au o influenta importanta privind dezvoltarea profesionala. Respectivele instrumente ar favoriza dezvoltarea de noi competente care pot fi valorificate in activitatea intructiv-educativa.
Studiul "instruirea in societatea cunoasterii – Impactul proiectului Intel Teach in Romania", care a fost realizat pe un esantion de 505 cadre didactice din invatamantul preuniversitar, a relevat faptul ca utilizarea IT&C in educatie solicita din partea profesorilor noi cunostinte, competente si atitudini. Astfel, peste 75% din cei chestionati au subliniat ca accesul la astfel de echipamente stimuleaza comunicarea si activitatea de colaborare in interiorul comunitatii pedagogice.
In plus, respectivele echipamente se dovedesc un prijin real in rezolvarea sarcinilor managerial-administrative. De asemenea, computerul nu trebuie perceput doar ca un mijloc de informare, ci si ca un instrument pentru promovarea initiativei, a angajarii elevilor in desfasurarea orelor de curs si a autonomiei lor in procesul de invatare. Cercetarea realizata mai subliniaza faptul ca, pe langa prezentarea mult mai atractiva a continutului lectiilor folosind mijloacele IT&C, este vorba si de facilitarea abordarii unor strategii didactice activ-participative. Nu in ultimul rand, in lectiile in care s-au folosit echipamente IT&C, elevii au dat dovada de o mai mare incredere in comunicarea propriilor opinii si idei.
» Pana in prezent, in Romania au fost instruite peste 4.000 de cadre didactice in programul "Intel Teach", numarul acestora urmand sa ajunga la 60.000 in urmatorii trei ani.
» Foarte multi profesori considera ca instrumentele IT&C au o influenta importanta privind dezvoltarea profesionala. Respectivele instrumente ar favoriza dezvoltarea de noi competente care pot fi valorificate in activitatea intructiv-e