Bergenbier vine cu cea mai spectaculoasă relansare de pe piaţa românească a berii
26 martie 2009
Berea prietenilor, cu o notorietate de marcă ce depăşeste 90% în rândul consumatorilor de bere, aduce cea mai spectaculoasă schimbare de pe piaţa de profil: noul Bergenbier.
Într-o lume în care predomină schimbările, iar cerinţele devin din ce în ce mai exigente, Bergenbier rămâne loial consumatorului său şi evoluează pentru a veni în întâmpinarea noilor sale dorinţe: o imagine modernă, proaspătă şi tinerească:
· noua etichetă cu logo vertical, în culori noi şi cu o grafică modernă
· o nouă sticlă, acum verde, care urmăreşte ultimele tendinţe în ambalajele pentru bere şi denotă calitatea şi prospeţimea produsului
§ folia de aluminiu care îmbracă partea superioară a sticlei de 0,5 L, oferind astfel o protecţie suplimentară produsului. Bergenbier este singura marcă de bere din segmentul mainstream cu folie protectoare de aluminiu pentru a oferi consumatorului o calitate fără compromisuri, până în cel mai mic detaliu
Noul Bergenbier este disponibil pe piaţă de la sfârşitul lunii martie la sticlă, doză şi PET, atât în varianta cu alcool cât şi în varianta fără alcool. Bergenbier este lider de piaţă pe segmentul de bere fără alcool şi singura marcă din segment ce oferă consumatorilor această variantă de produs.
Alături de schimbările produse la nivel de imagine prin noua etichetă, sticlă şi folie de aluminiu, relansarea uneia dintre cele celei mai faimoase mărci de bere aduce încă două noutăţi: Bergenbier devine singura bere din segmentul mainstream ce oferă varianta de sticlă nereturnabilă de 0,33L pentru HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele), key accounts şi comerţul tradiţional, cât şi multipack-ul cu 12 doze de 0,5 L pentru key accounts.
“Relansarea Bergenbier s-a realizat în urma a numeroase studii de piaţă