Ai observat ca anumiti colegi te evita sau incearca sa discute cat mai putin cu tine? Acest lucru se poate intampla din cauza ca faci anumite lucruri care ii deranjeaza. Invata cum sa eviti sa iti deranjezi colegii.
Femeile trebuie sa aiba grija la bijuteriile care fac mult zgomot, informeaza Ehow. Incearca sa porti bratari simple, cele cu mult metal ii vor face pe colegii tai sa te priveasca urat atunci cand iti misti mainile.
Mananca in liniste. Daca lucrezi intr-un birou cu multe persoane incearca sa eviti sa faci zgomot atunci cand mananci. Nimeni nu isi doreste sa te auda cand inghiti o gura de supa. Este foarte deranjant.
Nu interveni in discutia cuiva care vorbeste la telefon. Daca o persoana vorbeste la telefon si tu o intrerupi se va simti incomod. Daca va avea nevoie de opinia ta o va cere.
Daca lucrezi intr-un departament de relatii cu clientii, nu intrerupe discutia unui coleg cu un client. Nu este doar nepoliticos, ci si neprofesionist.
Nu le spune colegilor cum sa isi faca treaba. Poti sa o faci doar in cazul in care esti superior si ai mai multa experienta.
Discutiile scurte sunt dragute, dar nu le povesti colegilor toata viata ta personala, mai ales cand ei incearca sa isi faca treaba.
Preocupa-te de sarcina ta cat mai mult posibil. Daca auzi o conversatie intre colegi nu o intrerupe, mai ales daca este in domeniul afacerilor. Este foarte neprofesionist.
Ai observat ca anumiti colegi te evita sau incearca sa discute cat mai putin cu tine? Acest lucru se poate intampla din cauza ca faci anumite lucruri care ii deranjeaza. Invata cum sa eviti sa iti deranjezi colegii.
Femeile trebuie sa aiba grija la bijuteriile care fac mult zgomot, informeaza Ehow. Incearca sa porti bratari simple, cele cu mult metal ii vor face pe colegii tai sa te privea