Compania Clujana, producator local de încaltaminte, estimeaza ca va realiza în acest an o cifra de afaceri de 1,5 mil. euro, ceea ce reprezinta o crestere a indicatorilor financiari cu aproximativ 15% fata de anul trecut. In 2008, vanzarile companiei clujene au ajuns la 1,3 mil. euro.
„Realizarea obiectivelor propuse pentru acest an se bazeaza pe cresterea comenzilor care în momentul de fata depasesc capacitatea noastra de productie. Ne-am propus ca în acest an sa reducem semnificativ ponderea serviciilor realizate în sistem lohn si sa dezvoltam activitati proprii de productie atat pentru piata interna, cat si la export. Un prim pas în acest sens l-am facut prin semnarea unor contracte de colaborare cu supermarketurile Cora si Pink, clienti pentru care vom produce 2.000 de perechi de încaltaminte’’, a declarat pentru ZF Transilvania Ana Rus, directorul general al companiei Clujana.
Compania clujeana produce diferite tipuri de încaltaminte pentru femei, barbati, adolescenti sau copii. In urma încheierii unor contracte de colaborare, firma Clujana si-a extins anul trecut desfacerea marfurilor pe pietele din Transilvania, Banat si Maramures.
Compania Clujana a deschis anul trecut o reprezentanta în Bucuresti pentru clientii din sudul si sud-estul tarii, decizia de a deschide un punct de lucru în Bucuresti fiind aprobata de catre Consiliul Judetean Cluj, administratorul pachetului majoritar de actiuni al Clujana.
În ceea ce priveste strategiile de dezvoltare ale companiei pentru acest an, firma Clujana intentioneaza sa deschida pana la finele lunii aprilie un magazin de prezentare la Cluj.
Capacitatea de productie a companiei Clujana este în momentul de fata de 1.500 de perechi pe zi, dintre care 750 de perechi sunt talpuite. Anul trecut, capacitatea de productie a companiei clujene era de 1.200 de perechi pe zi. În 2008, fabrica din Cluj re