„Care au mai fost evenimentele anului 1976?“, întreaba Strietzel, alias Hans-Joachim Stuck de la geamul unui Golf GTI din prima generatie, la volanul caruia se afla din nou dupa mai bine de treizeci de ani. „Cine avea ocazia sa conduca un 911 era norocos. Dar performante similare au devenit disponibile si cu GTI. Fara îndoiala la un nivel diferit, dar accesibil oricui. O solutie geniala, care si-a mentinut acest caracter si în prezent. Noul GTI este cel mai bun exemplu în acest sens“, mentioneaza Stuck, o personalitate marcanta în automobilismul international care coopereaza îndeaproape cu Volkswagen AG în cursele auto, în calitate de reprezentant si pilot, iar la capitolul dezvoltarii de autovehicule, ca expert în domeniul reglarii trenului de rulare si al sistemului de propulsie. El a oferit rafinamentul necesar si noului Golf GTI, alaturi de expertii din cadrul echipei „Hackenberg“. O parte dintre teste au fost realizate pe circuitul Nürburgring, unde directorul de dezvoltare, dr. Ulrich Hackenberg, si Hans-Joachim Stuck au concurat anul trecut la volanul modelului Scirocco în cursa de 24 de ore pentru a câstiga respect si a acumula experienta.
„Care au mai fost evenimentele anului 1976?“, întreaba Strietzel, alias Hans-Joachim Stuck de la geamul unui Golf GTI din prima generatie, la volanul caruia se afla din nou dupa mai bine de treizeci de ani. „Cine avea ocazia sa conduca un 911 era norocos. Dar performante similare au devenit disponibile si cu GTI. Fara îndoiala la un nivel diferit, dar accesibil oricui. O solutie geniala, care si-a mentinut acest caracter si în prezent. Noul GTI este cel mai bun exemplu în acest sens“, mentioneaza Stuck, o personalitate marcanta în automobilismul international care coopereaza îndeaproape cu Volkswagen AG în cursele auto, în calitate de reprezentant si pilot, iar la capitolul dezvoltarii de autovehicule, ca expert î