UPC şi-a extins oferta cu JimJam, un canal educativ pentru copii
2 aprilie 2009 – UPC România anunţă lansarea JimJam, canalul cu numărul 113, devenind astfel operatorul cu cea mai largă ofertă de programe TV pentru platforma digitală. Noul canal JimJam este creat special pentru copiii între 1 şi 6 ani, fiind gândit să îmbine divertismentul cu educaţia.
Rezultat din colaborarea între HIT Entertainment şi Chellomedia, noul canal JimJam, lansat anul trecut, s-a extins rapid în peste 50 de ţări, inclusiv Polonia, Rusia, Ungaria, Elveţia, Cehia, Olanda, Portugalia, Grecia, ţări din Orientul Mijlociu şi Singapore.
Grila de programe JimJam include unele dintre cele mai cunoscute şi îndrăgite desene animate, seriale antrenante, ce îndeamnă copiii să cânte şi să danseze împreună cu personajele, animaţii cu păpuşi şi cu figurine de plastilină. Programele sunt dublate în limba română, astfel încât copiii să poată interacţiona în limba lor cu personajele magice: “Thomas şi prietenii” (Thomas & Friends™), “Bob Constructorul” (Bob the Builder™), “Pompierul Sam” (Fireman Sam™), “Angelina Balerina” (Angelina Ballerina™) şi „Barney şi prietenii” (Barney & Friends™).
„JimJam oferă un mix deosebit de programe de calitate, concepute special pentru a contribui la dezvoltarea emoţională, intelectuală şi socială a copiilor, prin experienţa unică pe care o oferă. Suntem conştienţi că televizorul nu înlocuieşte şcoala sau alte modalităţi tradiţionale de educare şi nu încercăm să ne substituim acestora. Dorim doar să oferim un instrument complementar şi să venim în ajutorul părinţilor prin informaţii şi sfaturi care să îi ajute să contribuie în cel mai bun mod la educarea şi dezvoltarea copiilor”, declară Diana Atănăsoaei, PR Manager Zonemedia Networks.
JimJam va intra în casa a peste 150.000 abonaţi la televiziunea digitală prin cablu UPC, alături d