În Piaţa Gării de Nord, edilii Bucureştiului au iniţiat lucrări de sistematizare. Pregătirile pentru faza naţională a olimpiadelor (9-15 aprilie 1989) erau în toi.
Unele publicaţii apăreau cu întârziere la chioşcurile de difuzare a presei. La Suceava, mare întârziere aveau adeseori revistele Luceafărul, Suplimentul literar-artistic al Scînteii tineretului, Tribuna, Contemporanul, România literară.
Construirea de locuinţe pentru "oamenii muncii" s-a înteţit în ultimii ani, asigura Scînteia.
Amenajarea Pieţei Gara de Nord
"De câteva zile, mari porţiuni ale pieţei au îmbrăcat haine de şantier. Buldozere de mare putere au săpat adânc în carosabil, la adâncimi de peste un metru, basculantele succedându-se într-un şir aproape neîntrerupt spre punctele de lucru. Vizavi de intrarea în metrou de la peronul gării se procedează la înlocuirea tubulaturii de canalizare", scria Octavian Andronic în Informaţia Bucureştiului.
Brigada 2 IACERD urma să dezafecteze vechea conductă de termoficare şi să construiască 350 m de galerie edilitară. Îi urmau echipele de la Antrepriza Metrou, care executau planul de sistematizare a pieţei într-un complex de alveole (fântâna arteziană, monumentul eroilor ceferişti, policlinica CFR). Îngrijeau şi de cei 11.500 mp de carosabil, la care se adăugau 6.100 mp de trotuare şi parcaje auto în faţa Ministerului Transporturilor şi Telecomunicaţiilor. Constructorii găsiseră şi antidotul pentru subsolul ce conţinea argilă îmbibată cu apă. Fundaţiile se executau dintr-un strat de 5 cm de nisip, 15 cm de balast, 15 cm de balast stabilizat, 22 cm de beton şi 15 cm de mixturi asfaltice.
Moda lunii aprilie
Pentru luna aprilie, revista Femeia recomanda pentru doamne şi domnişoare o ţinută practică fustă-taior, ideală pentru primăvară. Felicia Chivu, creatoarea de modă de la "Cooperativa Arta Te