Agentia de presa Associated Press (AP) a anuntat o reducere a tarifelor la abonamente de 30 de milioane de dolari in 2009 si de 35 de milioane in 2010.
Totodata, AP a anuntat ca va lansa actiuni judiciare impotriva site-urilor care ii preiau continutul fara a avea abonament, informeaza Washington Post.
Consiliul de administratie al agentiei a anuntat ca va lansa o initiativa in sectorul presei pentru a proteja continuturile de furtul online.
Reprezentantii AP nu au indicat niciun site, insa reprezentantii ziarelor americane au criticat deschis portaluri de stiri precum Google news, care furnizeaza link-uri catre continutul agentiei, fara a cotiza din veniturile din publicitate.
Referitor la reducerea abonamentelor, reprezentantii agentiei au estimat ca dupa aceasta masura veniturile totale provenind de la ziarele americane vor scadea cu o treime intre 2008 si 2010.
Criza financiara care se intensifica in SUA determina agentiile de publicitate sa reduca investitiile in publicitate, iar americanii se indreapta tot mai mult spre continuturile gratuite de pe Internet.
Agentia de presa Associated Press (AP) a anuntat o reducere a tarifelor la abonamente de 30 de milioane de dolari in 2009 si de 35 de milioane in 2010.
Totodata, AP a anuntat ca va lansa actiuni judiciare impotriva site-urilor care ii preiau continutul fara a avea abonament, informeaza Washington Post.
Consiliul de administratie al agentiei a anuntat ca va lansa o initiativa in sectorul presei pentru a proteja continuturile de furtul online.
Reprezentantii AP nu au indicat niciun site, insa reprezentantii ziarelor americane au criticat deschis portaluri de stiri precum Google news, care furnizeaza link-uri catre continutul agentiei, fara a cotiza din veniturile din publicitate.
Refer