* Ştirile de la ora 19 au adunat 1,2 milioane de telespectatori pe ediţie
Luna trecută, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani , Pro Tv a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile. Situaţia rămâne neschimbată şi în prime-time, intervalul cel mai vizionat al zilei, când Pro TV a fost, în toată luna martie, cel mai vizionat post, în proporţie de 87%. Postul a înregistrat pe publicul comercial o audienţă medie de 2,9 puncte şi o cotă de piaţă de 16,5%, în timp ce Antena 1 a obţinut 2,3 puncte de rating şi 12,9 procente din cota de piaţă. Diferenţa s-a păstrat şi pe publicul din mediul urban, unde, la nivelul unei zile întregi, Pro Tv a înregistrat 3,2 puncte de rating, în timp ce Antena 1 a adunat 2,9 puncte.
Ştirile Pro Tv de la ora 07 au avut, pe publicul urban, o audienţă medie de 4,8 puncte, mai mult decât dublu faţă de Antena 1, cu 2,2 puncte de rating. Acelaşi clasament este valabil şi în cazul Ştirilor de la ora 17, unde Pro Tv a avut, pe publicul din mediul urban, o audienţă medie de 6,7 puncte, iar Antena 1 - 4,1 puncte.
Andreea Esca şi Oana Andoni, prezentatoarele Stirilor Pro Tv de la ora 19, au atras în martie o medie de peste 1,2 milioane de telespectatori pe ediţie, obţinând un rating mediu de 10,6% şi 25,4% cota de piaţă pe publicul din mediul urban. La nivelul aceluiaşi public, Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 7,1 puncte.
Şi la capitolul sport, Pro TV se găseşte în top: “Liga Campionilor” a avut în luna martie, pe publicul comercial, o audienţă medie de 8,3 puncte. Pe publicul din mediul urban, Liga Campionilor a fost urmărită, în medie, de aproape 1 milion de telespectatori pe transmisiune.
La capitolul divertisment, Happy Hour a înregistrat, pe publicul comercial, 4,8 puncte de rating şi 19,1% cota de piaţă, iar Dansez pentru tine, pe întreg publicul din mediul urban, o audienţ