STRATEGIE. Angajatii hotelului sunt incantati de ingeniosul aparat care ii face pe clienti sa cheltuie cat mai multi bani Turistii care trec pragul hotelului Mondrian Beach, din Miami, au parte de o surpriza de proportii: un angajat foarte amabil ii invita sa testeze un dispozitiv performant, de unde isi pot achizitiona rapid tot ce doresc, de la automobile de lux la haine si bijuterii de fite.
Alina Creanga
De cateva zile, holul hotelului Mondrian Beach, din Miami, este mai animat decat de obicei. Zeci de persoane se inghesuie in fata unui automat mai putin obisnuit, care functioneaza nu cu fise, ci cu carti de credit. Produsele pe care acesta le ofera celor dornici sa il testeze sunt si ele deosebite si variaza de la lumanari parfumate pana la masini de lux, rochii semnate de Jean Paul Gaultier, catuse din aur sau bijuterii. "Automatul a declansat o adevarata isterie in holul hotelului nostru. Toata lumea se imbulzeste sa il vada si sa il testeze. Preturile sunt pentru toate buzunarele: de la 10 dolari la 1,2 milioane de dolari", a povestit James Bryant, unul dintre angajatii de la Mondrian Beach. "Cele mai ravnite obiecte pe care aparatul nostru le ofera clientilor, doar cu o simpla apasare de buton, sunt masinile. Ne mandrim cu un Bentley Arnage, din anul 2003, care poate fi cumparat cu 90.000 de dolari", a adaugat Bryant.
"Aparatul e o minunatie. Intai vezi obiectele pe un ecran, apoi platesti, iar, la final, un brat urias iti livreaza produsul cumparat. Economisesti astfel foarte mult timp. Cred ca am sa il incerc si eu. Voi cheltui insa doar cateva sute de dolari pentru ca nu prea imi vine sa arunc cu banii pe criza asta", a declarat turistul belgian Claude Beller.
STRATEGIE. Angajatii hotelului sunt incantati de ingeniosul aparat care ii face pe clienti sa cheltuie cat mai multi bani Turistii care trec pragul hotelului Mond