Firmele străine s-au plâns că termenul iniţial, de patru luni, este mult prea scurt pentru complexitatea proiectului
Ministerul se aşteaptă ca la începutul lui noiembrie să avem un brand turistic pe care să îl promovăm apoi în lume în limita unui buget de 75 de milioane de euro
Licitaţia pentru stabilirea brandului turistic al României va fi reluată pentru că firmele de publicitate s-au plâns Ministerului Turismului că timpul prevăzut în caietul de sarcini este prea scurt. Procedura va fi reluată după ce Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP) va aproba modificările aduse.
„Termenul trecut iniţial în caietul de sarcini era de patru luni. Majoritatea companiilor interesate de această licitaţie ne-au comunicat că este posibil ca, datorită complexităţii şi magnitudinii studiilor sociologice care trebuie făcute, să nu se poată încadra în termenul cerut de minister. Termenul nou, de şase luni, este, practic, introdus la propunerea lor”, a declarat pentru Gândul Ştefan Lungu, director de comunicare în Ministerul Turismului. El a ţinut să sublinieze că reluarea licitaţiei este perfect legală, mai ales atât timp cât nicio companie nu a depus vreo ofertă oficială. Procedura va fi reluată cel mai probabil pe 14 aprilie, câştigătorul urmând să fie anunţat până la finele lunii aprilie. Pentru contractul de circa două milioane de euro s-au interesat până acum firme din toată lumea, de la cele din India la cele din Marea Britanie.
„La nivel mondial sunt cam şapte mari companii specializate pe branduri de ţară. Pot să vă spun că toate acestea se vor înscrie la licitaţia ministerului”, spune oficialul Ministerului Turismului. La cele două milioane de euro alocate realizării brandului turistic se adaugă alte 75 de milioane de euro care vor fi folosite pentru promovarea acestui brand, contractele ur