Furnizorii de componente auto care vor să lucreze pentru fabrica Ford de la Craiova vor trebui să se mute de anul viitor în oraş. Condiţia a fost pusă de producătorul american de automobile, care doar anul acesta mai acceptă ca furnizorii săi să aibă sediul în altă parte, după cum a declarat Ion Prioteasa, preşedintele Consiliului Judeţean Dolj, citat de Mediafax.
"Firma Ford ne spune că ar dori ca până la sfârşitul acestui an să-şi rezolve problemele cu construcţia noii maşini, cu componente realizate în alte locuri. Probabil că nu mai e timp să se aşeze cineva lângă uzină sau parcul industrial", a explicat Prioteasa. Primul model produs de Ford la Craiova va fi un vehicul comercial uşor, Ford Transit Connect. În 2010, uzina din Craiova va lansa o maşină de dimensiuni reduse, care va fi exportată în Europa. Uzina din Craiova va fi producătorul exclusiv al acestui model.
Pe termen mediu, reprezentanţii Ford şi autorităţile locale din Dolj lucrează la un plan integrat de dezvoltare, documentul urmând să fie înaintat Guvernului. Acesta presupune construirea unor drumuri noi, a unor spaţii comerciale sau amenajarea unei zone rezidenţiale în zona fabricii de la Craiova. (S.S.)
Furnizorii de componente auto care vor să lucreze pentru fabrica Ford de la Craiova vor trebui să se mute de anul viitor în oraş. Condiţia a fost pusă de producătorul american de automobile, care doar anul acesta mai acceptă ca furnizorii săi să aibă sediul în altă parte, după cum a declarat Ion Prioteasa, preşedintele Consiliului Judeţean Dolj, citat de Mediafax.
"Firma Ford ne spune că ar dori ca până la sfârşitul acestui an să-şi rezolve problemele cu construcţia noii maşini, cu componente realizate în alte locuri. Probabil că nu mai e timp să se aşeze cineva lângă uzină sau parcul industrial", a explicat Prioteasa. Primul model produs de Ford la Craiova va fi un v