Ministerul Turismului a lansat o campanie dedicată zilelor de 1-2 mai. Afişele inscripţionate cu "Romania, the land of choice", unul dintre versurile imnului care urmează să fie lansat la sfârşitul săptămânii la Mamaia, au împânzit staţiunea înainte de concertul de duminică seara, susţinut de Goran Bregovic.
1 /. Zilele viitoare, va avea loc o licitaţie internaţională în vederea alegerii firmei care va crea brandul turistic al României. Firmele înscrise trebuie să aibă în portofoliu cel puţin un proiect asemănător.
Proces anevoios
Procedura privind atribuirea contractului de achiziţie publică a brandului de turism al României a fost anulată, iar Ministerul Turismului a reluat procesul după validarea modificărilor operate de către Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP).
"Decizia a fost luată ca urmare a sesizării International Advertising Association (IAA), unul dintre consultanţii care au contribuit la redactarea caietului de sarcini. IAA a constatat, în urma cererilor de clarificare venite din partea agenţiilor interesate de licitaţie, că anumite prevederi din documentaţia de atribuire ar fi putut conduce la imposibilitatea încheierii contractului. Una dintre prevederi este cea referitoare la termenul de finalizare a proiectului, considerat prea scurt de agenţiile care şi-au manifestat intenţia de a participa la licitaţie, având în vedere metodologia necesară studiului", se arăta într-un comunicat al Ministerului Turismului, citat de Mediafax.
IAA este o asociaţie care cuprinde 106 companii- firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate, având baze în 96 de ţări.
România, de la "Simply surprising" la "Fabulospirit"
Noua formulă înlocuieşte vechiul slogan, "România, mereu surprinzătoa