Construcţia pasajului Băneasa a provocat disensiuni între Municipalitate şi compania de autostrăzi, tocmai în momentul în care lucrările au devenit mai complicate, informează Antena 3.
Unii vor să schimbe proiectul pasajului în timpul şantierului, iar ceilalţi nici nu vor să audă, şi astfel Primăria şi compania de autostrăzi se joacă de-a şoarecele şi pisica pe şantierul interminabil al pasajului.
Potrivit postului de ştiri Antena 3, urbaniştii şi cei care se ocupă de organizarea circulaţiei în Bucureşti s-au gândit să aducă unele îmbunătăţiri pasajului subteran. În primul rând, vor să-i scurteze rampa de intrare cu 25 de metri pentru ca acesta să aibă câte două benzi pe fiecare laterală.
Rampa se scurtează ca să-i asigure două benzi pe laterale. Reprezentanţii companiei de autostrăzi nu mai vor să comenteze public, dar susţin că nu e o ideea bună. Rampa mai înclinată decât acum se poate transforma în derdeluş iarna.
„Pasajul nu este afectat, nu i se schimbă caracteristicile geometrice”, susţine Ion Dedu, director adjunct Direcţia Circulaţie a Primăriei Generale, citat de Antena 3.
Intersecţia de la Băneasa să rămână aşa cum este
De asemenea, s-a propus ca intersecţia de la Băneasa să nu se transforme într-un giratoriu, ci să rămână aşa cum este, pentru ca şoferii să aibă acces uşor la toate instituţiile din zonă. Sunt câteva modificări posibile, care nu dau peste cap şantierul, însă cei de la compania de autostrăzi nici nu vor să audă de acestea.
„Fără costuri suplimentare s-a realizat o scurtare a pasajului, în zona Antena 1”, a mai declarat pentru acelaşi post de televiziune, declarat Ion Dedu. Deşi sunt modificări făcute de proiectantului pasajului, reprezentanţii
companiei de autostrăzi susţin că nu le iau în calcul până nu le sunt anunţate oficial.