De promovarea on-line a unităţii hoteliere pe site-ul oficial al municipalităţii se ocupă un anume Haşcu Cristian, care promovează şi pensiunile din Munţii Parâng Primăria Constanţa se ocupă de promovarea litoralului românesc. Sau, mai bine zis, de a unui anumit perimetru al litoralului românesc.
Ei bine, municipalitatea constănţeană face reclamă, pe pagina sa oficială de web, Hotelului Flora din Mamaia. Pentru cei care nu ştiu, printre acţionarii Hotelului Flora se numără şi primarul Constanţei, Radu Mazăre. Potrivit declaraţiei de avere afişate pe acelaşi site, edilul deţine 25% din părţile sociale ale SC Xenoti SRL, adică ale Hotelului Flora.
Aşa cum spuneam, Mazăre îşi promovează unitatea hotelieră pe site-ul Primăriei Constanţa. Pe pagina web a municipalităţii există o rubrică intitulată „Constanţa on-line". În cadrul rubricuţei, sunt patru secţiuni, printre care „Mamaia on-line" şi „Plaja din Mamaia".
În direct, de pe Hotel Flora
La rubrica „Mamaia on-line", între paranteze, se face o specificaţie foarte interesantă: „vedere de pe Hotel Flora". Un simplu click te desparte de peisajul mirific al ţărmului Mării Negre, împărtăşit printr-un webcam instalat pe acoperişul unităţii hoteliere de două stele. Pe pagina în care vizualizezi în direct imagini de pe plaja din faţa hotelului lui Radu Mazăre, ai la dispoziţie şi o etichetă care te direcţionează cât ai clipi către site-ul Hotelului Flora, în care unitatea de cazare îşi prezintă oferta turistică. Aşadar, singura unitate hotelieră din Constanţa care beneficiază de reclamă pe site-ul municipalităţii - un site cu un trafic deloc de neglijat - este Hotelul Flora. Pentru a vedea dacă există o relaţie contractuală între primărie şi unitatea amintită, l-am contactat telefonic pe Liviu Tramudana, şeful Serviciului Relaţii Internaţionale şi responsabil în relaţia cu mass-media. „Nu am cunoş