Asesoft Distribution a preluat 51% din actiunile retailerului online eMAG, se arata intr-un comunicat comun emis de cele doua companii, fara a fi precizata valoarea tranzactiei. Potrivit lui Radu Apostolescu, directorul de marketing si cofondator al eMAG, acordul dintre cele doua companii este unul strict financiar, fiecare urmand a-si continua independent linia proprie de business si a-si pastra focusul pe piata pe care activeaza: Asesoft pe distributie si eMAG pe cea de retail online.
"Asa cum se intampla mereu in viata, solutiile sunt mai aproape de noi decat credem. Dupa mai bine de un an de discutii chiar si cu investitori externi, am decis sa mergem alaturi de un partener care s-a aflat foarte aproape de noi in ultimii sapte ani", a mai precizat Radu Apostolescu.
Conform reprezentantilor celor doua companii, pozitia financiara solida obtinuta de eMAG in urma capitalizarii reprezinta pentru furnizori garantia unui canal sigur de vanzare si promovare a produselor iar pentru clienti siguranta unui retailer cu o calitate din ce in ce mai buna a serviciilor oferite.
"Nu o sa favorizam eMAG ca si client al Asesoft, o sa sprijinim in continuare toti partenerii Asesoft. eMAG reprezinta sub 10% din vanzarile Asesoft, eMAG vinde peste 15.000 produse de la peste 500 de producatori in timp ce Asesoft vinde aproximativ 2.000 de produse de la 50 producatori", a declarat Razvan Ziemba, director executiv al Asesoft.
Sinergiile logistice intre eMAG si Asesoft care se vor concretiza mai usor acum vor fi baza construirii platformei de comert online eMAG la care sa aiba acces in egala masura orice distribuitor si comerciant, pe modelul Amazon.com.
Razvan Ziemba, Asesoft: Daca se vor mai ivi oportunitati, care chiar sa merite poate vom mai face un efort
Contactat de HotNews.ro, directorul executiv al Asesoft a tinut