Echipajul Szabo Gergo - Kohler Zoltan a câştigat Timiş Rally, la capatul unui duel de zile mari.
După spectacolul oferit în deschidere, vineri, prin Superspeciala de la Timişoara, Timiş Rally şi-a mutat cartierul general la Lugoj, oraş în împrejurimile căruia s-au desfaşurat celelalte 14 probe speciale, din totalul de 15.
Ziua a debutat cu un abandon de marcă: finlandezul Jarkko Miettinen, campionul en titre, a cedat chiar pe linia de start a primei probe speciale de sâmbăta, din cauza unui diferenţial. Lupta pentru supremaţie s-a dus, mai departe, între Bogdan Marişca, Tempesta, Szabo Gergo şi Valentin Porcişteanu. În a doua parte a zilei, ecartul dintre primul şi cel de-al patrulea clasat în ierarhia momentului a fost, la un moment dat, de mai puţin de 4 secunde! Marişca a reuşit să-şi conserve un avantaj minim, însă pentru clujean totul s-a terminat în penultima probă specială (Hăuzeşti), când, pe ultima portiune, a iesit în decor şi a abandonat.
Timiş Rally a fost câştigat de echipajul maghiar Szabo Gergo - Kohler Zoltan (Mitsubishi EVO 9), urmat de Valentin Porcişteanu - Dan Dobre (Mitsubishi EVO 9). Dacă la Braşov, în prima etapă, Porcişteanu a câştigat, acum ordinea celor două echipaje s-a inversat. Pe a treia poziţie la general s-a clasat Tempesta - Dorin Pulpea (Peugeot 207 S2000), italianul reuşind să termine pe podium în ciuda problemelor de transmisie cu care s-a confruntat în a doua parte a zilei.
Timişorenii în competiţie
Dintre cele trei echipaje timişorene prezente la startul acestui raliu de asfalt, care a contat ca a doua etapă a Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop 2009, doar unul a reuşit să încheie competiţia. Florin Staici - Mirel Bulearca (Mitsubishi EVO 9) a terminat pe locul 3 în clasamentul Grupei H. Ceilalţi timişoreni înscrişi în raliu, Bogdan Stanoiev - Călin Maier şi Alexandru Borlovan - Radu Fit, au aban