Datele centralizate pâna la acest moment în legatura cu functionarea retelei Romtelecom dupa cutremurul de sâmbata, 25 aprilie, indica o crestere în medie a traficului în retea de 1000%, imediat dupa cutremur, comparativ cu o zi obisnuita. “Chiar si în aceste conditii, marea majoritate a acestor apeluri s-au realizat în conditii bune, doar în patru centrale dintre cele aproximativ 100 detinute de companie la nivel national, înregistrându-se unele probleme de congestie, care au dus la nefinalizarea unui numar de sub 10% de apeluri din totalul apelurilor initiate”, se arata într-un comunicat de presa remis de Romtelecom. Intervalul de timp în care s-a înregistrat congestia apelurilor în cele patru centrale de tranzit din Bucuresti a fost de pâna în 20 minute. În plus, serviciile de date, respectiv Internet, au functionat normal dupa cutremur.
Datele centralizate pâna la acest moment în legatura cu functionarea retelei Romtelecom dupa cutremurul de sâmbata, 25 aprilie, indica o crestere în medie a traficului în retea de 1000%, imediat dupa cutremur, comparativ cu o zi obisnuita. “Chiar si în aceste conditii, marea majoritate a acestor apeluri s-au realizat în conditii bune, doar în patru centrale dintre cele aproximativ 100 detinute de companie la nivel national, înregistrându-se unele probleme de congestie, care au dus la nefinalizarea unui numar de sub 10% de apeluri din totalul apelurilor initiate”, se arata într-un comunicat de presa remis de Romtelecom. Intervalul de timp în care s-a înregistrat congestia apelurilor în cele patru centrale de tranzit din Bucuresti a fost de pâna în 20 minute. În plus, serviciile de date, respectiv Internet, au functionat normal dupa cutremur.