Banca Comerciala Româna (BCR) a finalizat un amplu proces de îmbunatatire a serviciilor de acceptare la plata a cardurilor, fapt ce va aduce beneficii atât pentru posesorii de carduri, cât si pentru companiile care au încheiate contracte cu BCR, care a redus pentru toti comerciantii cu care colaboreaza, începând din aprilie a.c., timpul de decontare al tranzactiilor provenite din acceptarea de carduri la numai o zi lucratoare de la data efectuarii, de la doua zile lucratoare cum se întâmpla în trecut. BCR pune acum la dispozitia clientilor echipamente POS de ultima generatie, de tip dial-up si GPRS, ce folosesc comunicatia tip GSM, ceea ce asigura operativitate si confort sporit pentru utilizatorii de card.
Totodata, BCR a înfiintat o linie de HelpDesk 021-528.26.10 destinata posesorilor de POS montate de banca unde în intervalul orar de luni pâna vineri 8.00 – 21.00, iar sâmbata si duminica între orele 8.00 – 18.00 comerciantii BCR pot sesiza aspectele tehnice legate de functionarea aparatelor si pot solicica consumabilele aferente pe care banca le ofers în mod gratuit.
Banca Comerciala Româna (BCR) a finalizat un amplu proces de îmbunatatire a serviciilor de acceptare la plata a cardurilor, fapt ce va aduce beneficii atât pentru posesorii de carduri, cât si pentru companiile care au încheiate contracte cu BCR, care a redus pentru toti comerciantii cu care colaboreaza, începând din aprilie a.c., timpul de decontare al tranzactiilor provenite din acceptarea de carduri la numai o zi lucratoare de la data efectuarii, de la doua zile lucratoare cum se întâmpla în trecut. BCR pune acum la dispozitia clientilor echipamente POS de ultima generatie, de tip dial-up si GPRS, ce folosesc comunicatia tip GSM, ceea ce asigura operativitate si confort sporit pentru utilizatorii de card.
Totodata, BCR a înfiintat o linie de HelpDesk 021-528.26.10 destinata po