Jurnalul Naţional a fost desemnat cel mai de încredere ziar din România, pentru al patrulea an consecutiv, de cititorii revistei Reader's Digest.
Revista Reader's Digest dă publicităţii rezultatele Trusted Brand 2009, studiu ce îşi propune să afle care sunt cele mai de încredere mărci în percepţia europenilor şi care se află în acest an la cea de-a noua ediţie.
Rezultatele Trusted Brand 2009 din România au arătat multe schimbări la nivel de percepţie şi încredere faţă de anii precedenţi. Unele branduri au pierdut locul 1, altele, cum ar fi Jurnalul Naţional, Nokia, Nivea sau Nestle, şi-au întărit poziţia prin procente mai mari, comparativ cu anii trecuţi.
Pentru a patra oară consecutiv, Jurnalul Naţional a ocupat prima poziţie în clasamentul ziarelor în care cititorii revistei au încredere. Aproximativ o treime din aceştia (30,3%) au catalogat Jurnalul drept o marcă de încredere, remarcându-se o creştere în comparaţie cu ediţia precedentă a sondajului Trusted Brands.
La o diferenţă considerabilă de Jurnalul Naţional, pe locul secund se situează tabloidul Libertatea (13,1%). Cu 11%, Evenimentul Zilei se află pe locul al treilea, fiind urmat de Adevărul cu doar 9,8%. Cititorii Reader's Digest au mai plasat în topul brandurilor de încredere ziarele Cotidianul (5,7%), România Liberă (4,9%) şi Gândul (4,2%).
ALTE BRANDURI
În ceea ce priveşte celelalte branduri, românii au încredere în Mercedes (maşini), Philips (electrocasnice), Nokia (telefonie mobilă), Vodafone (operatori telefonie mobilă), Sony (camere foto), Paralela 45 (agenţii de turism), BRD (bănci), ING (asigurări), Eurovita (vitamine), Nivea (produse cosmetice), Ariel (detergenţi), Murfatlar (vinuri), Ursus (bere), Danone (lactate), Tarom (linii aeriene), Europa FM (staţii radio), Primăria (instituţii).
Jurnalul Naţional a fost desemnat cel m