Organismul profesional care ofera consultanta Ministerului Turismului in realizarea brandului de tara este IAA Romania, a carui presedinte este nimeni altul decat Felix Tataru, cel care l-a ajutat pe Traian Basescu sa ajunga presedinte dar si sa inchida gura celor 322 in primavara lui 2007.
"Vom face apel la cele mai bune resurse ale noastre pentru a ne asigura ca avem parte de un proces cat mai transparent si profesionist realizat", a spus Felix Tataru, presedintele IAA Romania si Vice Presedinte de Comunicare IAA Worldwide.
Parteneriatul dintre Guvernul Romaniei si firma de consultanta a lui Felix Tataru presupune realizarea procesului de pitch-uire pentru noul cont, estimat la 70 de milioane de euro.
Acesta are doua parti: inregistrarea intentiei,revederea datelor si pitch-ul, dupa trecerea verii. IAA Romania actioneaza ca si consultant pe proiect si va ramane implicata tot timpul desfasurarii acestuia, informeaza Strategic.ro.
Directorul Departamentului de Publicitate din Ministerul Turismului, Carmen Moraru, spune ca "procesul de creare a unui nou brand pentru turismul romanesc este unul dintre cele mai importante proiecte ale Ministerului Turismului".
"Acesta este primul pas spre crearea unui nou brand de tara. Tinand cont de importanta acestuia, am decis sa invitam cele mai importante organizatii din industria de marketing si de comunicare, pentru a ne fi parteneri.
Expertiza si know-how-ul aduse de asociatii precum IAA, alaturi de marea credibilitatea de care se bucura vor asigura calitatea proiectului. De asemenea, suntem nerabdatori sa realizam si alte proiecte in colaborare cu IAA Romania, deoarece am fost foarte multumiti de nivelul de profesionism aratat in aceasta colaborare", a mai spus Carmen Moraru.
La randul sau, Michael Lee, IAA Executive Director, considera ca acea